სადამრიგებლო


ჭიათურის   მუნიციპალიტეტის  სოფელ   მანდაეთის 
საჯარო  სკოლის   მერვე  კლასის  დამრიგებლის 
მარინა  ციცქიშვილის  2018-2019  სასწავლო   წლის  
            სადამრიგებლო   პროგრამა
                  კლასის    დახასიათება
      მერვე  კლასში   სიით    ირიცხება  8  მოსწავლე.  3გოგონა   და  5  ვაჟი  .აქედან   სოციალურად   დაუცველი   არის
   კლასი   განვითარების   დონით   არის   დამაკმაყოფილებელი.ისინი   ერთმანეთთან  მეგობრულ  დამოკიდებულებაში   არიან.  კეთილსინდისიერად  ასრულებენ   მიცემულ  დავალებებს,  აქტიურად   ერთვებიან   სასკოლო   ცხოვრებაში.  კარგი  სწავლითა   და  ბეჯითობით   გამოირჩევა  ნინო  ჩაჩანიძე   და  არი   ათოსანი.  დანარჩენებიც  მუშაობენ  მაგრამ  არ   იყენებენ  შესაძლებლობის  მაქსიმუმს,  რაც  ხელს  უშლის  მაღალი  აკადემიური   წარმატების   მიღწევაში.    მშობლები  აქტიურად  არიან  ჩაბმული   სასკოლო   ცხოვრებაში  და  დიდ  ინტერესს   იჩენენ შვილების   სწავლისა   და  დისციპლინის   მდგომარეობის   მიმარათ.
        მომავალი   სასწავლო   წლიდან   დაგეგმილი  მააქვს   ბევრი   საინტერესო   ღონისძიებები   ,რომელიც   უფრო  გააქტიურებს  მოსწავლეებს  და  ვფიქრობ  ამაღლდება   მოტივაციც  და  სწავლის   ხარისხიც.კლასში  შეიქმნება   თანამშრომლობის,  ურთიერთპატივისცემისა   და   ურთიერთნდობის  გარემო.
               
       



    მერვე   კლასის   ხელმძღვანელის   სამუშაო   გეგმა        
ჩემი  სადამრიგებლო  პროგრამის  მიზანია ,  რომ   ხელი   შეუწყო  მოსწავლეებში  გონებრივი  და  ფიზიკური  უნარების   განვითარებას.  ასევე  ხელი  შეუწყო  ჯანსაღი  ცხოვრების   წესის  დამკვიდრებას  და  ისეთი  მოქალაქის ჩამოყალიბებას  ,   რომელიც აღჭურვილი  იქნება  მაღალი   დემოკრატიული  ღირებულებებით  და  აცნობიერებს  თავის  მოვალეობებს  ოჯახის  ,  საზოგადოების   და  სახელმწიფოს   წინაშე  .  მუდმივი  კავშირი  მექნება   მშობლებთან   , რათა  ხშირად   ვისაუბროთ  მათი   შვილების   წარმატებებზე . პრობლმის  აღმოჩენის შემთხვევაში  ერთობლივად   დავგეგმოთ  მათი  მოგვარების   გზები.
    ჩემი  მუშაობა  ძირითადად  მიმართული  იქნება  ფიზიკურად  და  ფსიქიკურად  ჯანსაღი  მოქალაქის  ჩამოყალიბებაზე .  ვეცდები  მოვახდინო   მათი  შინაგანი  ძალების  მოტივაცია  და  შევძლო.     მათი  შესაძლებლობის   გამოვლენა.  ვასწავლო   ცხოვრებაში  წამოჭრილი  პრობლემების  დამოუკიდებლად  მოგვარება .  ხელი  შეუწყო  თავისუფალი პიროვნების  ჩამოყალიბებას  ,  რის   მიღწევას  ძირითადად  შევძლებ   კლასი   თანამშრომლობითი  ნდობისა  და  ურთიერთ პატივისცემის  გარემოს  შექმნით.
   დამრიგებელი   სასკოლო   ცხოვრებაში   მნიშვნელოვანი   ფიგურაა  ჩემი   მოვალეობაა     საგნის   პედაგოგებთან   ერთად  მოსწავლის   აკადემიური   მოსწრების ა   და   დასწრების   აღრიცხვა  მშობლებისთვის   შვილის   ყოფაქცევისა   და  აკადემიური  მოსწრების   გაცნობა  ,პრობლემის   წამოჭრის  შემთხვევაში  მოსწავლეს ,   მშობლებს     და მასწავლებლებს  შორის,  მოსწავლის   დახმარება  აკადემიური  თუ  სხვა   პრობლემების  გადაჭრაში  ,  საკლასო   ზეიმებისა   და  ექსკურსიების  ორგანიზებაში  მონაწილეობა  და   სადამრიგებლო   კლასთან  კლასის   საათის ჩატარება.
  დამრიგებლის  მოვალეობიდან   გამომდინარე  , მე  ვცდილობ  ხშირი  და  ახლო  ურთიერთობა  მქონდეს    მოსწავლეებთან   ამიტომაც   ვცდილობ  ვიყო  მოსწავლეთა  მრჩეველი   და  აღმზრდელი.
    შევიმუშავე  სადამრიგებლო  საათის გეგმა  ,  რომელიც  ეყრდნობა  შემდეგ  პრინციპებს.
1        აღზრდის  მთლიანობა
2        შემოქმედი   , აქტიური  პიროვნების   აღზრდა.
3        მოსწავლეთა  ჩართულობა  და  მონაწილეობა.
4        თანამშრომლობის  პრინციპი
5        ბავშვის  უფლებებისა  და  მოვალეობების  დაცვის   პრინციპი.
სადამრიგებლო  საათის  პროგრამის  მიმართულებებია
1.პიროვნული  და  მორალური  განვითარება.
2გარემოს  დაცვა  და  ცხოვრების  ჯანსაღი  წესი.
3.  უსაფრთხოება  და  მოქალაქეობრივ  პატრიოტული  აღზრდა.
4.თვალსაწიერის  გაფართოება.
                
                     2018-2019  სასწავლო  წლის   მიმართულებები.
1.სწავლა -სწავლების  ხარისხის  ამაღლება.
2 .მოსწავლეთა  ფიზიკური  გონებრივი  განვითარებისათვის  სრულყოფილი  და უსაფრთხო  გარემოს  შექმნა .
3.სამოქალაქო  აქტივობისა  და  საზოგადოებრივი  პასუხისმგებლობის  ,  ჯანსაღი  ცხოვრების  წესის  ( სამართლიანობა  ,  ტოლერანტობა ჯანსაღი   ცხოვრების   წესის ჩამოყალიბება.)
                        
       
საორგანიზაციო   საკითხები


შესასრულებელი  საკითხები
აქტივობა  და  მიზნები
   დრო
1
კლასის  კონტიგენტის  დაზუსტება,  ჟურნალის  და  სასკოლო  დოკუმენტაციის  წარმოება, ქცევის  კოდექსის  გაცნობა ,  სახელმძღვანელოების  დარიგება,  მოცწავლეთა  მორიგეობის  დადგენა,  დღის  რეჟიმის  გაცნობა  და  საორგანიზაციო კუთხის   გაკეთება.ქცევის   წესები   შემუშავება
მოვაწესრიგებ   პირად  საქმეებს  ,    მშობლებს  გავაცნობ  ქცევის  კოდექს  და  შინაგანაწესს, ვადგენ  მორიგეობის  სიას,  ვაკრავ  გაკვეთილების   ცხრილს  და  შემუშავებულ   ქცევის   წესებს  
სექტემბერი
2
საკოლო  ჟურნალის  წარმოება
ვამოწმებ დასწრებას,  ვარკვევ  გაცდენის  მიზეზს
მთელი  წლის  განმავლობაში
3
მოსწავლეთა   პროგრესის  შემოწმება  .  აკადემიური  მოსწრების    და  მოსწავლეთა  ქცევის  მონოტორინგი.
ვაგროვებ  ინფორმაციას
სისტემატურად
4
მშობელთა  ჩართულობა  სასკოლო  ცხოვრებაში
მშობლებს  ვაცნობ   სადამრიგებლო  პროგრამას   აკადემიურ  მიღწევებს  დავგეგმავ  მშობლებთან  ინდივიდუალურ  შეხვედრებს  ხელს შეუწყო ბ  მშობლის  საწავლო  პროცესში  ჩართვას .  მშობლები  სისტემატურად  ინფორმირებული იქნება  არა  მხოლოდ მოსწავლეთა  უარყოფითი  ქცევის  ან  დაბალი  აკადემიური  მოსწრების  არამედ  მისი  მიღწევების  შესახებაც .გავაცნობ   ,  თუ  რას  ვგეგმავ  წლის  განმავლობაში  ,  რაცოდნის  მიღებას  და  რა  შედეგს  უნდა  მიაღწიოს  წლის  ბოლოს.       
სემესტრში  2-ჯერ  ან  საჭიროების  შემთხვევაში
5
სასწავლო   წლის   ბოლოს  მოვახდენ  მიღწეული  შედეგების  განხილვას.




        
მშობელთა     კრების       თემატიკა
1.ახალი  სასწავლო   წლის  ამოცანები-სექტემბერი.
2. მიდინარე   აკადემიური   წარმატებისა   და   დისციპლინის   მდგომარეობის  შესახებ.-ნოემბერი
3.პირველი  სემესტრის  შედეგები.-იანვარი
4.მოსწავლეთა  მიმდინარე  აკადემიური  მოსწრება .-მარტი
5.წლიური  შედეგები    და   მისი   ანალიზი.  -ივნისი

სავარაუდო   თემატიკა   კლასის   საათისათვის.

#
თემები
შეხვედრების რაოდენობა
1
საუბარი  კლასის   საათის  ორგანიზაციულ   საკითხებზე
სექტემბერი
2
რას  ნიშნავს  ვიყო მოზარდი- თინეიჯერი
ოქტომბერი
3
ფიზიოლოგიური  ცვლილებები  ჰიგიენა
ოქტომბერი
4
მინდა  ვიყო  პოპულარული
ნოემბერი
5
მომხიბლელობა


ნოემბერი
6
ბავშთა  უფლებების  კონვენცია
დეკემბერი
7
ბულინგის   გამომწვევი  მიზეზები  და  მისი თავიდან  აცილება
დეკემბერი
8
პირველი  სემესტრის  შედეგები
იანვარი
9
 არა  ძალადობას
თებერვალი
10
კონფრომიზმი
თებერვალი
11
  ტოლერანტობა
მარტი
12
 ლიდეობა
მარტი
13                ხასიათის   სიმტკიცე                                                       აპრილი
14                წლის   მოსალოდნელი   შედეგების  შესახებ                აპრილი
15                ჩაცმის  სტილი -ჩემი  იმიჯი                                          მაისი
16               ბუნებრივი  კატასტროფების  რისკის  შემცირება.              მაისი
17                დროის   ორგანიზება                                                                 ივნისი 
18                  სასწავლო   წლის  შეჯამება                                                     ივნისი




დამრიგებლის   სამუშაო   გეგმა.

ღონისძიებები  /  შეხვედრები
მიზანი
მოსალოდნელი  შედეგები
შესრულების  დრო
1
შეხვედრები   საგნის  მასწავლებლებთან
კლასის  მდგომარეობის   გაცნობა
ახალი  მეთოდების   დანერგვა
სექტემბერი
2
გარემოს  დასუფთავება
გაიტავისონ  მოსწავლეებმა  დასუფტავების   აუცილებლობა
სუფთა  გარემოში  ცხოვრება
ოქტომბერი
3
სვეტიცხოვლობა
მოსწავლეებში  რწმენის   ამაღლება
ინფორმაციის  მიღება
ოქტომბერი
4
ჭიათურლობის   დრესასწაულში  მონაწილეობის  მიღება

გიორგი   ბრწყინვალეს
  დღესასწაული
ჩემი  ქალაქის   ტრადიციების   უკეთ  გაცნობა

ცნობიერების   ამაღლება
ინფორმაციის  მიღება


საკლასო  ღონისძიება  და  კედლის   გაზეთის   გაოშვება.
ნოემბერი





ნოემბერი
5
საახალწლო   კედლის   გაზეთის   გამოშვება
ინტელექტუალური  განვითარება
ჯგუფებში  მუშაობა   და  პრეზენტაციები
დეკემბერი
6
გამოფენის  მოწყობა  შობა  ახალი  წელი
ინტელექტუალურ  -ესთეტიკური  განვითარება
ჯგუფებში  მუშაობა   და   პრეზენტაციები
იანვარი
7
წმინდა   ნინოს  ბრწყინვალე  დღესასწაული
მოსწავლეებში  რწმენის  ამაღლება
ინფორმაციის  მიღება
იანვარი
8
გახსოვდეს  წარსული  დავით  აღმაშენებლის   ხსენება
პატრიოტული   განვით
არება
მოსწავლემ   გააცნობიეროს   დავით
  აღმაშენბლის  როლი   საქართველოს   ისტორიაში
თებერვალი
9
შეამოწმე შენი  ცოდნა  ინტელექტუალური   საღამო
ცოდნის  შემოწმება  ყველა   საგანში
კლასის   აკადემიური  მდგომარეობის   გამოვლენა
თებერვალი
10
ღონისძიება  დედი  დღესთან   დაკავშირებით
ინტელექტუალური  განვითარება
დედის  როლი  ადამიანის   ცხოვრებაში
მარტი
11
საქართველოს   პირველი  პრეზიდენტი   ზვიად   გამსახურდია
პატრიოტული   განვითარება
საქართველოს  უახლესი   ისტორია
მარტი
12
დედა  ენის დღესთან   დაკავშირებით  გაზეთის  გამოშვება
ინტელექტუალური  განვითარება
ჯგუფური  მუშაობა   და  პრეზენტაციები
აპრილი
13
ინტელექტუალური  ვიქტორინა
ინტელექტუალური  განვითარება
მიღებული  ცოდნის   ხარისხის  შემოწმება
აპრილი
14
26  მაისი საქართველოს   დამოუკიდებლობის  დღე
პატრიოტული   განვითარება
 თავისუფალ   საქართველოში   ცხოვრების  მნიშვნელობა
მაისი
15
ექსკურსიის  მოწყობა
საქართველოს  ღირშეანიშნავეობების   დათვალიერება
საქართველოს  ისტორიის  გაცნობა
მაისი
16
ლაშქრობის  მოწყობა
სვერის  ციხის   დათვალიერება
ჩემი  მხარის   გაცნობა
ივნისი


                     მერვე  კლასის   კლასის   საათის  გეგმა                        
მასწავლებელი:
მარინა  ციცქიშვილი
სწავლების   საფეხური/კლასი:
მეორე  საფეხური /  მერვე    კლასი
მოსწავლეთა  რაოდენობა:
რვა
თემა:
არა-  ძალადობას



მიზანი:

·         რეალურ  ცხოვრებაში   თვით რეალიზაციის  უნარის  განვითარება .
·         პრობლემების  გადაჭრის   მრავალფეროვანი     გზების  ძიების   უნარი  განვითარება.
მოსალოდნელი  შედეგები:
·         მოსწავლე  ისწავლის   როგორ  მოიქცეს  კრიტიკულ  სიტუაციაში    .
·         როგორ  დაიცვას  თავი  მოსალოდნელი  ძალადობისაგან.
ეროვნული  სასწავლო  გეგმით  მისაღწევი  შედეგები:
      მოსწავლეების       პიროვნული,  მორალური  და  სოციალური  განვითარება
საჭირო  წინარე  ცოდნა  და  უნარები:
ბავშვთა უფლებათა  კონვენციის ცოდნა 
რა  უნარჩვევების  განვითარება  მოხდება:
ლოგიკური  ,კრიტიკული  და შემოქმედებითი აზროვნების .კომუნიკაციისა  და სხვისი   მოსმენის  უნარის, გადაწყვეტილების  მიღებისა  და  ურთიერთ თანამშრომლობის  უნარის.
მეთოდები  და  სტრატეგიები:
კითხვა-პასუხის  ,დიალოგის ,  დისკუსიის,პრეზენტაციის.გონებრივი  იერიშის ,პრობლემის  გადაწყვეტის  გზების  ძიების.
საჭირო  მასალები  და  რესურსები:
დაფა,  ცარცი  ,  თაბახის  ფურცლები  ,  მარკერები.
შეფასება  და  თვითშეფასება:
განმავითარებელი  და  განმსაზღვრელი პრეზენტაციისა  და  ჯგუფში  მუშაობის  თვითშეფასების  რუბრიკა.გასასვლელი  ბილეთები.
დროის  განაწილება:
გაკვეთილის  შესავალი ნაწილი (გამოწვევის  ფაზა)  12 წთ.
გაკვეთილის  ძირითადი  ნაწილი (სიღრმისეული  წვდომა ცოდნის  კონსტრუირება)  23 წთ.  
გაკვეთილის  დასკვნითი  ნაწილი (რეფლექსიის  ფაზა ) 10წთ.
გაკვეთილის  მსვლელობა:
აქგივობა  1.აუცილებელი  წინა ცოდნის გააქტიურება
მოსწავლეები  იმუშავებენ  უფლებათა  დაცვის  კონვენციაში  იმ  მუხლების  შერჩევაზე  რომელიც  მათ  ძალადობისაგან  დაიცავს   3წთ.
აქტივობა  2.  გონებრივი  იერიში   იმის  შესახებ  იციან  თუ  არა  მოსწავლეებმა  რა  არის  ძალადობა  2წთ.
აქტივობა  3.გავმართავ  დისკუსიას  შემდეგ  საკითხებზე  შეხვედრიხართ  თუ   არა  ძალადობის  რაიმე  ფაქტებს  თქვენს  გარშემო  .ვის  მიმართავთ  ამ  შემთხვევაში  , საუბრობთ  თუ  არა  ამ  საკითხებზე  ვისმესთან  . მოაგვარებს  თუ  არა  ამ  საკითხს  ბავშთა  უფლებათა  კონვენციის  ცოდნა   10წთ
აქტივობა 4  (.მინი-ლექცია ) ვესაუბრები  მოსწავლეებს  ძალადობის  ცნებასა  და  მის  ფორმებზე    5წთ.
აქტივობა 4.კლასს  დავყოფ  ორ  ჯგუფად  .თვითოეულ  ჯგუფს   დაურიგებ   ფურცლეზე   დაწერილ განსხვავებულ   სიტუაციებს  და  თვითოეულმა  ჯგუფმა  უნდა  იმსჯელოს  და  გააკეთოს   ლოგიკური   დასკვნები  აქვს  თუ   ა რა  ადგილი  ამ სიტუაციებში ძალადობას    და რატომ?  რა  სახის  ძალადობასთან გვააქვს  საქმე?
რას  ურჩვდით  სიტუაციის  გმირებს?  10წთ
სიტუაცია  1,,კატომ   თავის  დაბადების  დღეზე   მთელი  კლასი  დაპატიჟა   სოფოს  გარდა  ,  გადაწყვეტილება  შემდეგნაირად  დაასაბუთა  ,,  სოფო  მოსაწყენი  ადამიანია,  სულ  ჩუმად  არის  ,  არ ც    ცეკვა  უყვარს  და  არც  ჩვენ  საყვარელ  მუსიკას  უსმენსო“. მეორე  დღეს სოფოს  თანაკლასელები  სოფოს  თანდასწრებით  მხიარულად  ყვებოდნენ  წინა  დღეს  გატარებულ  დროზე“.
სიტუაცია  2.,,გიორგი  ძალიან   აქტიური  და  კონტაქტური  ადამიანია    მას  ბევრი მეგობარი  ყავს,    მაგრამ   განსაკუთრებით  ზურასთან  მეგობრობს.   გიორგი  ხშირად  იმიზეზებს  წელის  ტკივილს  და  საკუთარ   ჩანთას  ზურას ატარბინებს  .საკუთარ  მობილურითაც  იშვიათად   სარგებლობს  და  ძირითადად  ზურას  ტელეფონით  ურეკავს  ხოლმე  მშობლებს“
აქტივობა 5.პრეზენტაციის  გაკეთება  5წთ
აქტივობა  6 თვითშეფასების  კითხვარების  შევსება.3წთ
აქტივობა  7.  გასასვლელი  ბილეთების  შევსება.
მოსწავლეები  აღწერენ  მიაღწიეს  თუარა  დასახულ  მიზანს  ,  რა  დაამახსოვრდებათ  კლასის  დატოვების  შემდეგ  და  როგორ  გამოიყენებენ   მიღებულ    ცოდნას   რეალურ   ცხოვრებაში  5წთ.
აქტივობა 8.  დავალებად  მივცემ  ძალადობის   ამსახველ  რაიმე  სიტუაციას   რომ   იმსჯელონ  ამ   ძალადობის   აცილების   გზებზე 2წთ












                     მერვე  კლასის   კლასის   საათის  გეგმა                        
მასწავლებელი:
მარინა  ციცქიშვილი
სწავლების   საფეხური/კლასი:
მეორე  საფეხური /  მერვე    კლასი
მოსწავლეთა  რაოდენობა:
რვა
თემა:
არა-  ძალადობას



მიზანი:

·         რეალურ  ცხოვრებაში   თვით რეალიზაციის  უნარის  განვითარება .
·         პრობლემების  გადაჭრის   მრავალფეროვანი     გზების  ძიების   უნარი  განვითარება.
მოსალოდნელი  შედეგები:
·         მოსწავლე  ისწავლის   როგორ  მოიქცეს  კრიტიკულ  სიტუაციაში    .
·         როგორ  დაიცვას  თავი  მოსალოდნელი  ძალადობისაგან.
ეროვნული  სასწავლო  გეგმით  მისაღწევი  შედეგები:
      მოსწავლეების       პიროვნული,  მორალური  და  სოციალური  განვითარება
საჭირო  წინარე  ცოდნა  და  უნარები:
ბავშვთა უფლებათა  კონვენციის ცოდნა 
რა  უნარჩვევების  განვითარება  მოხდება:
ლოგიკური  ,კრიტიკული  და შემოქმედებითი აზროვნების .კომუნიკაციისა  და სხვისი   მოსმენის  უნარის, გადაწყვეტილების  მიღებისა  და  ურთიერთ თანამშრომლობის  უნარის.
მეთოდები  და  სტრატეგიები:
კითხვა-პასუხის  ,დიალოგის ,  დისკუსიის,პრეზენტაციის.გონებრივი  იერიშის ,პრობლემის  გადაწყვეტის  გზების  ძიების.
საჭირო  მასალები  და  რესურსები:
დაფა,  ცარცი  ,  თაბახის  ფურცლები  ,  მარკერები.
შეფასება  და  თვითშეფასება:
განმავითარებელი  და  განმსაზღვრელი პრეზენტაციისა  და  ჯგუფში  მუშაობის  თვითშეფასების  რუბრიკა.გასასვლელი  ბილეთები.
დროის  განაწილება:
გაკვეთილის  შესავალი ნაწილი (გამოწვევის  ფაზა)  12 წთ.
გაკვეთილის  ძირითადი  ნაწილი (სიღრმისეული  წვდომა ცოდნის  კონსტრუირება)  23 წთ.  
გაკვეთილის  დასკვნითი  ნაწილი (რეფლექსიის  ფაზა ) 10წთ.
გაკვეთილის  მსვლელობა:
აქგივობა  1.აუცილებელი  წინა ცოდნის გააქტიურება
მოსწავლეები  იმუშავებენ  უფლებათა  დაცვის  კონვენციაში  იმ  მუხლების  შერჩევაზე  რომელიც  მათ  ძალადობისაგან  დაიცავს   3წთ.
აქტივობა  2.  გონებრივი  იერიში   იმის  შესახებ  იციან  თუ  არა  მოსწავლეებმა  რა  არის  ძალადობა  2წთ.
აქტივობა  3.გავმართავ  დისკუსიას  შემდეგ  საკითხებზე  შეხვედრიხართ  თუ   არა  ძალადობის  რაიმე  ფაქტებს  თქვენს  გარშემო  .ვის  მიმართავთ  ამ  შემთხვევაში  , საუბრობთ  თუ  არა  ამ  საკითხებზე  ვისმესთან  . მოაგვარებს  თუ  არა  ამ  საკითხს  ბავშთა  უფლებათა  კონვენციის  ცოდნა   10წთ
აქტივობა 4  (.მინი-ლექცია ) ვესაუბრები  მოსწავლეებს  ძალადობის  ცნებასა  და  მის  ფორმებზე    5წთ.
აქტივობა 4.კლასს  დავყოფ  ორ  ჯგუფად  .თვითოეულ  ჯგუფს   დაურიგებ   ფურცლეზე   დაწერილ განსხვავებულ   სიტუაციებს  და  თვითოეულმა  ჯგუფმა  უნდა  იმსჯელოს  და  გააკეთოს   ლოგიკური   დასკვნები  აქვს  თუ   ა რა  ადგილი  ამ სიტუაციებში ძალადობას    და რატომ?  რა  სახის  ძალადობასთან გვააქვს  საქმე?
რას  ურჩვდით  სიტუაციის  გმირებს?  10წთ
სიტუაცია  1,,კატომ   თავის  დაბადების  დღეზე   მთელი  კლასი  დაპატიჟა   სოფოს  გარდა  ,  გადაწყვეტილება  შემდეგნაირად  დაასაბუთა  ,,  სოფო  მოსაწყენი  ადამიანია,  სულ  ჩუმად  არის  ,  არ ც    ცეკვა  უყვარს  და  არც  ჩვენ  საყვარელ  მუსიკას  უსმენსო“. მეორე  დღეს სოფოს  თანაკლასელები  სოფოს  თანდასწრებით  მხიარულად  ყვებოდნენ  წინა  დღეს  გატარებულ  დროზე“.
სიტუაცია  2.,,გიორგი  ძალიან   აქტიური  და  კონტაქტური  ადამიანია    მას  ბევრი მეგობარი  ყავს,    მაგრამ   განსაკუთრებით  ზურასთან  მეგობრობს.   გიორგი  ხშირად  იმიზეზებს  წელის  ტკივილს  და  საკუთარ   ჩანთას  ზურას ატარბინებს  .საკუთარ  მობილურითაც  იშვიათად   სარგებლობს  და  ძირითადად  ზურას  ტელეფონით  ურეკავს  ხოლმე  მშობლებს“
აქტივობა 5.პრეზენტაციის  გაკეთება  5წთ
აქტივობა  6 თვითშეფასების  კითხვარების  შევსება.3წთ
აქტივობა  7.  გასასვლელი  ბილეთების  შევსება.
მოსწავლეები  აღწერენ  მიაღწიეს  თუარა  დასახულ  მიზანს  ,  რა  დაამახსოვრდებათ  კლასის  დატოვების  შემდეგ  და  როგორ  გამოიყენებენ   მიღებულ    ცოდნას   რეალურ   ცხოვრებაში  5წთ.
აქტივობა 8.  დავალებად  მივცემ  ძალადობის   ამსახველ  რაიმე  სიტუაციას   რომ   იმსჯელონ  ამ   ძალადობის   აცილების   გზებზე 2წთ















Комментариев нет:

Отправить комментарий